Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Като гледам и колегите с Аудита не са намерили конкретрно решение на проблема, само да кажа, че при мене детонации няма ...
    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
    Toyota Corolla 1.4 VVTi

    Comment


    • #62
      Е това е КОЛА С ХАРАКТЕР И ДУША
      За това сутрин преди да запалиш
      И след това излиташ.
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #63
        понеже гледам че темата не изчезва, ... та си викам все пак да дам и аз един акъл. Значи като купих колата и явно имаше от италианския бензин... и нямаше никакви ядове. След това аз съм сипвал само 95, и още на 2-рата седмица се появи този феномен и при мен. И тъкмо почнах да свиквам с това супер нервиращо ме нещо.... преди седмица сипах 100 октанов бензин от Еко - на сутринта.... колата леееко се зачуди но не загасна и си се стабилизира. След 2 дена при всяко палене сутрин всичко беше все по-добре. Сега вече карам само със 95+ или 100, и колата спря да ме нервира сутрин и започна да си държи нормални обороти. Забелязвам, че като сипя 95+ и се чуди повече дали да загасне, а със 100 октановия няма проблеми.
        Таааа все пак, не пречи да пробвате и това.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
          понеже гледам че темата не изчезва, ... та си викам все пак да дам и аз един акъл. Значи като купих колата и явно имаше от италианския бензин... и нямаше никакви ядове. След това аз съм сипвал само 95, и още на 2-рата седмица се появи този феномен и при мен. И тъкмо почнах да свиквам с това супер нервиращо ме нещо.... преди седмица сипах 100 октанов бензин от Еко - на сутринта.... колата леееко се зачуди но не загасна и си се стабилизира. След 2 дена при всяко палене сутрин всичко беше все по-добре. Сега вече карам само със 95+ или 100, и колата спря да ме нервира сутрин и започна да си държи нормални обороти. Забелязвам, че като сипя 95+ и се чуди повече дали да загасне, а със 100 октановия няма проблеми.
          Таааа все пак, не пречи да пробвате и това.
          Емо аз карам само с ОМВ-100 и пак си го имам проблема НО е вярно че качеството на горивото има значение преди време беше се оправила и го нямаше това нещо и заредих 95 и на следващата сутрин пак от втория път. Но може и да пробвам да сменя бензиностанциата с Еко промерно отново.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #65
            Четя си е тази тема от доста време и все още никакво решение... Карам само със 100 октанов до горе. Проблеми при диагностика - никакви... Нали ви вървят колите, какво толкова дразнещо има да завъртите 1 път повече...
            Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от dido76bg Покажи съобщение
              Четя си е тази тема от доста време и все още никакво решение... Карам само със 100 октанов до горе. Проблеми при диагностика - никакви... Нали ви вървят колите, какво толкова дразнещо има да завъртите 1 път повече...
              Значи дразнещо има и то много ,НО въпроса е кой колко е загрежен за колата и кой колко му пука.
              Има хора и без калници ще карат и не им пука, и като влезеш в колата познай............
              До колкото виждам тук повечето хора не са от тях и за това търсим проблема и решение за да го отстраним.
              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

              Comment


              • #67
                другия проблем, ако не е горивото е дебитомера ама 100%
                п.п.
                аве как няма да ме дразни, купил съм кола 2000г. и трябва да въртя 2 пъти за да тръгна. да не говорим, че като тръгнеш забива нос ако нямаш обороти и не е загряла... малиии ужас. И като позагрее айдеее тръгва фурията на 6. Тц Тц... след като ми направи тези мизерии и почнах да и сипвам 100 октана и се пооправи, а след първия по-сериозен преход извънградско... някак си се отпуши колата и спря да прави всякакви мизерии. От няколко дни и сипвах пак 95 и пак с номерата... колата ми е роб и няма да ми прави мурафети. Ако не се реши проблема или ще го разреша въпреки всичко или ще сменя колата... айде де. Не говорим за жигулка, а за Алфа 120 коня... дето трябва като и запалиш мотора и да и запалиш гумите, не да я коткам дали ще загасне и пак да я паля.
                В момента колата нито гасне нито глъхне... оправи се от само себе си. Но само високооктанов бензин и от време на време в червения сектор. Направо не мога да и се нарадвам. Чак мисля да си я оставя форевър колата(щото сме я пуснали за продажба или замяна... нали чакаме бебе).
                Та така... без келещлъци. Ако не е от бензина 99% от проблемите са дебитомер и ламбда. Винаги е едно от 3-те неща, в комбинация става мазало.
                Last edited by phoenix; d.m.y г., 22:44.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #68
                  Това е много хубава новина - phoenix - нали чакаме бебе
                  ТОВА е по хубаво и от най новата и скъпа кола .
                  Направо си за 146 ца. И НЯМАШ ГРИЖИ ЗА ВСИЧКО.
                  Всичко се побира в нея и нататък си го знаеш.
                  П.П. Да се похвалиш-колега и успех в раждането.
                  146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                  Comment


                  • #69
                    честито за бебето колега и 146 наистина е достатъчна и според мен
                    ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                    Comment


                    • #70
                      ооо знам аз. Затова и искам точно 146... според мен багжното отделение е в пъти по-голямо от на 156, както и на други седани, на които се отваря само багажника без стъклото. А и най-си ме кефи тази визия. 145/6
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                        другия проблем, ако не е горивото е дебитомера ама 100%
                        п.п.
                        аве как няма да ме дразни, купил съм кола 2000г. и трябва да въртя 2 пъти за да тръгна. да не говорим, че като тръгнеш забива нос ако нямаш обороти и не е загряла... малиии ужас. И като позагрее айдеее тръгва фурията на 6. Тц Тц... след като ми направи тези мизерии и почнах да и сипвам 100 октана и се пооправи, а след първия по-сериозен преход извънградско... някак си се отпуши колата и спря да прави всякакви мизерии. От няколко дни и сипвах пак 95 и пак с номерата... колата ми е роб и няма да ми прави мурафети. Ако не се реши проблема или ще го разреша въпреки всичко или ще сменя колата... айде де. Не говорим за жигулка, а за Алфа 120 коня... дето трябва като и запалиш мотора и да и запалиш гумите, не да я коткам дали ще загасне и пак да я паля.
                        В момента колата нито гасне нито глъхне... оправи се от само себе си. Но само високооктанов бензин и от време на време в червения сектор. Направо не мога да и се нарадвам. Чак мисля да си я оставя форевър колата(щото сме я пуснали за продажба или замяна... нали чакаме бебе).
                        Та така... без келещлъци. Ако не е от бензина 99% от проблемите са дебитомер и ламбда. Винаги е едно от 3-те неща, в комбинация става мазало.

                        Колега в нито едно от тези неще,дебитомер и сонда не е проблема все пак мойте са нови и пак го има.За избора на 146 чудесен,и аз бях изправен пред тази дилема преди 1.5 години и я реших със 146
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #72
                          ами с какво гориво я караш?
                          и винаги ли там зареждаш?
                          Все пак това са основните виновници за тези магарии. Разбира се има още няколко датчика които са потенциални набелязани, дето могат да правят такива магарии. Но тези 3-те са номер 1,2 и 3.
                          после се почва с моторчета за празен ход, датчици за температури, компютри, слаби маси.... те повечето се виждат на една диагностика де. Но ако няма грешки и пак го прави това. И се кара с хубав бензинец. Най вероятно ще сменя колата. Просто не мога да понасям такива дребни кусури, дето да ме излагат. и без това ме дебнат няколко човека да се оплача от "италианката", ама за сега само дебнат. Нямам никкави такива оплаквания. и колата наистина се оправи след една разходка до Търново.. странно но факт.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                          Comment


                          • #73
                            И бензина е само 100 октанов и на диагностика нищо, но проблема, ту го има, ту го няма... Май с изрязването до червения вечер преди да преспи е по-добре положението.
                            Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Колега в нито едно от тези неще,дебитомер и сонда не е проблема все пак мойте са нови и пак го има.За избора на 146 чудесен,и аз бях изправен пред тази дилема преди 1.5 години и я реших със 146
                              Защо ли ми е познато това нещо но при мен някой път пали от раз друг път не явно ще има още за човъркане докато се стигне до отговора на въпроса.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #75
                                ако се абстрахираме от всичката електроника...
                                проблема е в това, че сместа обеднява и когато мотора е студен, не сработва коректно автоматичния смукач, при което бедната смес комбинирана със студения мотор(повишено триене, по-големи луфтове... и т.н. и т.н.) все неща които затрудняват работата на двигателя, се получава по-голям съпротивителен момент и мотора загасва, или заработва доста тежко... аха аха да загасне. При второто палене, вече компютъра успява да разбере какво се иска от него и реагира адекватно като подава повече гориво с което оборотите се задържат около 1500-200 за няколко секунди, след което благодарение на всички термо-датчици, дебитомер(следи пък количеството въздух) и ламбда сонда(следи пък какво излиза) и компютъра решава какво да прави според зададената му програма. Именно тя е виновна за загасването, понеже, ако едно от тези неща даде разлика от това което е зададено - подава грешно количество гориво и мотора загасва. Пример - при бензинките които са чипосани, този проблем почти(да не казвам на 100%) е решен, понеже се сменя софтуера и има по-различни граници(нива, параметри) на които реагира компютъра.
                                Направете един тест:
                                като запалите сутринта колата, абсолютно веднага в момента на запалване изфорсирайте мотора.. до към 5000оборота за няколко секунди, примерно 2 пъти. много е важно да уцелите момента да е точно като запалва мотора...
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                                Comment

                                Working...
                                X